Beoordelingen van Sushi 8 Sint-Oedenrode

Recente recensies

4.0
Eijck
gisteren

Lekker gegeten. Prima geleverd

Jan
gisteren
Strijbos
3 februari 2023
B D
3 februari 2023

Genoten van Super lekker pokebowl

Verbakel
29 januari 2023

Sushi is goed maar bezorging is slecht. Uur later als afgesproken en ondertussen niet bereikbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandor
29 januari 2023

Goeie service! En die surf en turf box… super lekker! Ruim Genoeg voor 2 Kids en 2 volwassenen!

Melanie
27 januari 2023

Sushi lijkt niet vers, dit al voor de tweede keer. Normaal bestelde ik altijd in Nijnsel daar was het altijd lekker maar sinds de nieuwe vestiging in Sint Oedenrode lijkt het achteruit te gaan. Het eten wat gefrituurd is smaakte ook naar oud frituurvet en was te lang gebakken. Ik wil jullie niet afbranden maar wel een eerlijke recensie schrijven en wellicht kunnen jullie het verbeteren want ik wil graag sushi blijven bestellen!

Vorstenbosch
25 januari 2023
Jackelien
25 januari 2023
Annoniempje
24 januari 2023

1e x bestelt maar helemaal top

Frans
23 januari 2023
EWD
22 januari 2023

Super lekker, op tijd geleverd en goed bevallen. Enthousiasme alom!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
22 januari 2023

Op tijd bezorg en vriendelijk Eten zag er goed uit en smaakte goed.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Ilse, bedankt voor uw review! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Bas
21 januari 2023

Uitstekende kwaliteit en mooi op tijd bezorgd. Heerlijk !

Marjolein Asveld
20 januari 2023

Goede kwaliteit erg lekker, goede en snelle service bij halen. Handig te bestellen via de app

Nienke Visser
19 januari 2023

De rijst was te zuur.

.
15 januari 2023

Jammer dat er weer maar 1 flesje sojasaus bij zat!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjir Cortenraad
14 januari 2023

Opzich geen slechte sushi. Bijzonder jammer dat voor de 2e keer de handrol erg tegenvalt. Die zalm die hier in zat was niet lekker en zat vol met draden waardoor de zalm niet te bijten was.

Liesbeth
14 januari 2023
Jan van Rooij
13 januari 2023

Het eten was heel lekker, echter zat er geen stokjes bij, geen sojasaus en geen wasabi helaas 🤨

Rianne Botman
13 januari 2023

Bezorging was ,volgens de aangegeven tijd, veel te laat.

Remco
9 januari 2023

Sushi is niks mis mee. Maar als je om 1630 besteld en aangeeft tussen 1800 en 1815 bezorgen en na 11 telefoontjes die niet beantwoord worden om 2025 je eten krijg dan is dit voor mij de laatste keer geweest. En dan krijg je te horen dat de bezorger n auto ongeluk heeft gehad. Das natuurlijk triest maar dan nog is t belachelijk dat je na 4 uur pas je eten krijg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen Remco! Onze excuses hiervoor. Wij willen graag na vraag doen bij het filiaal om te achterhalen wat er mis is gegaan en u een passende oplossing bieden. Zou u ons een mail met deze review kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl? Mvg Team Sushi-Eight

Robert
9 januari 2023

De Sushi was prima en voldoende. Helaas was de bezorging en de bereikbaarheid waardeloos. Het eten zou 1 uur na bestelling worden bezorgd, uiteindelijk kwam het nog een uur later. 2 uur na bestelling, diverse malen gebeld maar niemand na de telefoon op.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen Robert! Onze excuses hiervoor. Wij willen graag na vraag doen bij het filiaal om te achterhalen wat er mis is gegaan en u een passende oplossing bieden. Zou u ons een mail met deze review kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl? Mvg Team Sushi-Eight

.
9 januari 2023

Eten was goed. Onhygiënisch dat een medewerker met losse haren werkt.

Frans
9 januari 2023

Erg lekker maar weer veel te lang moeten wachten. Geen tel of mail dat het later klaar is . De zoveelste keer

Jackelien
9 januari 2023

Ik heb gisteren om 1836 besteld, zou volgens mail om 1925 bezorgd worden. Dit werd 2030 uur. Echt schandalig. Geen contact gekregen over de vertraging. Toen ik contact kreeg was het 'het was druk, de telefoon stond uit, oh nee die stond op stil'. DIt was echt niet ok. Als je zoveel later bezorgd communiceer dan op zijn minst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen Jackelien! Onze excuses hiervoor. Wij willen graag na vraag doen bij het filiaal om te achterhalen wat er mis is gegaan en u een passende oplossing bieden. Zou u ons een mail met deze review kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl? Mvg Team Sushi-Eight

Marianne
8 januari 2023

De bestelling was al in de namiddag geplaatst met bezorgtijd op 18:30 uur. Nadat er om 19:00 nog geen bezorger was geweest hebben we 4 keer geprobeerd te bellen maar de telefoon werd niet opgenomen. Om 19:10 ontvingen we een bericht dat de bezorger onderweg was waarna hij om 19:30 aankwam. Verder hadden we bij de bestelling een verzoek geplaatst om de pittige sushi te vervangen maar daar was helemaal niks mee gedaan!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen Marianne! Onze excuses hiervoor. Wij willen graag na vraag doen bij het filiaal om te achterhalen wat er mis is gegaan en u een passende oplossing bieden. Zou u ons een mail met deze review kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl? Mvg Team Sushi-Eight

g eikemans
8 januari 2023

geweldig goed verdiend echt aanbeveling

James
8 januari 2023

Meer dan 2 uur te laat... Pakt telefoon niet op dus gingen ervan uit dat het niet meer zou komen omdat er in een keer gesloten op de website stond. Dus pas de volgende dag de sushi opgegeten omdat we al iets anders hadden besteld en opgegeten. Toen de sushi uiteindelijk arriveerde hadden we al gegeten dus geen trek meer. Geen excuses geen tegemoetkoming heel jammer dit....

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen James! Onze excuses hiervoor. Wij willen graag na vraag doen bij het filiaal om te achterhalen wat er mis is gegaan en u een passende oplossing bieden. Zou u ons een mail met deze review kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl? Mvg Team Sushi-Eight

Wendy
8 januari 2023

Het eten is lekker. De service en bezorging was gister echter dramatisch. Ik bestelde om 18.10 uur en het eten zou geleverd worden rond 19.25 uur. Toen het 19.45 uur was en wij nog steeds niet hadden ontvangen (en geen bericht ontvingen) heb ik gedurende een half uur meerder malen gebeld naar het telefoonnummer dat in de bevestigingsmail stond. Helaas zonder resultaat. Dat vind ik echt schandalig. Laat in ieder geval iets weten. Rond 20.30 uur (1 uur na oorspronkelijke bezorgtijd) is mijn partner naar st. Oedenrode gereden om het eten dan maar op te gaan halen. Ter plekke bleek dat ze het totaal niet aankonden. Veel te veel bestellingen aangenomen en te weinig personeel. Toen we de bestelling thuis uitpakten bleek hij ook nog eens niet volledig te zijn. Voor ons even geen Lounge 8 meer.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen Wendy! Onze excuses hiervoor. Wij willen graag na vraag doen bij het filiaal om te achterhalen wat er mis is gegaan en u een passende oplossing bieden. Zou u ons een mail met deze review kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl? Mvg Team Sushi-Eight

Joyce
8 januari 2023

Normaal is het goede sushi, dit keer minder van kwaliteit minder crunchy en alles was lauw. Volgende keer ga ik het wel halen. Bijna 3uur gewacht op bestelling.

Jessica van Beers
8 januari 2023

Ik vraag me af wat de carpaccio betekent, heb 1 hoopje rijst (formaat nigiri) met een klein beetje vlees gekregen voor bijna €9,-. Hoor graag.

Van kemenade
7 januari 2023

Sushi was lekker, warme gerechten waren koud en 1 uur later dan gezegd werd de bestelling pas gebracht, dus helaas een slechte ervaring deze keer

Langenhuizen
7 januari 2023

Wat warm moest zijn was koud. Eten kwam ruim 2u te laat. Geen contact te krijgen telefonisch.

Anita den Hollander
7 januari 2023

Het was weer super. Heerlijk gegeten!

Lis
6 januari 2023

Het was weer heerlijk maar we hadden geen sojasaus gekregen. Gebeld en de bezorger kwam met 1 flesje sojasaus.!!! We zaten met 8 personen te eten?????

M Kastelijn
6 januari 2023

Het was heerlijk, super netjes opgemaakt en grote diversiteit.

Dieuwertje
6 januari 2023

Heerlijk genoten. De sushi was vroeg klaar ondanks dat we het maar een uur van te voren hadden aangevraagd. Het zag en proefde er allemaal goed en vers uit. Een en al Top.

Francien Dekkers
5 januari 2023

Super lekker

anoniem
5 januari 2023
Ankie
1 januari 2022

Eten was lekker, niet speciaal maar gewoon lekker echter is de service vreselijk. Besteld om af te halen om 19:00, we kregen het eten mee om 19:45 en we waren er 18:50. Geen extraatje om dat goed te maken, geen belletje dat het uitliep.

Marcha
1 januari 2022

Sushi was heerlijk, moest alleen 20 min op mijn bestelling wachten terwijl ik kon kiezen hoelaat ik het wou ophalen.

Marjan
31 december 2022
Suus
31 december 2022

Bestelling 50 minuten later bezorgd dan aangegeven was en dan ook nog telefonisch onbereikbaar. Geen goede service!

Maud Janssen
31 december 2022

Bezorging was een uur te laat, bedrijf is ook telefonisch niet te bereiken. Sushi was verder goed

Y
31 december 2022

Sommige rollen waren wat slap gedraaid, maar smaakten daardoor niet niet minder lekker…

Robbert
30 december 2022

De sushi was heerlijk! Helaas zijn we het wel zelf op wezen halen. In de mail stond dat de bezorgtijd 18.30uur zou zijn. Om 19.00uur was het nog steeds niet bezorgd. Drie keer geprobeerd te bellen maar telkens kreeg ik de voicemail of ik werd weggedrukt. Om half 8 zelf maar naar de vestiging gereden. Onze bestelling stond allang klaar maar het was volgens de man erg druk met bezorgen. Het was fijn geweest als je dan gewoon even belt dat het niet gaat lukken. Dan heb je zelf de keuze of je het alsnog op gaat halen of gewoon wacht!

Rooij v. Jan
30 december 2022
Marjan
30 december 2022

Heerlijk verse sushi die met een vriendelijke lach snel werd geleverd!

Willy
28 december 2022

Bestelling 50 minuten te laat geleverd, telefonisch onbereikbaar!

Bianca
28 december 2022

Lekker. supervers en zeer vriendelijke bezorgster

M
28 december 2022

Sushi werd 20 min te laat bezorgd en was (mogelijk daardoor) ook al bijna koud. Jammer, want de kwaliteit van het eten is hier normaal gesproken prima.

Scorpio43
27 december 2022

Heerlijk voorgerecht. Lekker vers en op tijd bezorgd. Voor mij mag nog de naam vd verschillende gerechtjes erop staan. Nu wisten we niet wat de veggie- en niet-vishapjes waren.

Stijn
26 december 2022

Lekker, op tijd bezorgd, aardige bezorger. Heel tevreden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Swaagman
26 december 2022
benita Verbakel
26 december 2022

super lekker en mooi opgemaakt. jammer van de saus, was wat weinig, verder super👍

Rene
25 december 2022

Weer lekker gegeten. Top sushi. Lekkere smaaksensatie. We hadden zelf sake gekocht dat smaakt er toch wel goed bij.

Vernooy
25 december 2022

Keurig op tijd bezorgd en lekkere sushi’s

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

I. Lathouwers
25 december 2022

Goed verzorgd, ruim voldoende en lekker

Joost
25 december 2022

Super lekkere sushi, mega vers en prima op tijd! Super handig dat je een dag vooruit kon bestellen al!

Petra van Liempd
25 december 2022

Wederom weer erg lekker!

Tom
24 december 2022

Goede kwaliteit en lekker gegeten. Alles vers gemaakt en dat merk je! Minpunt vond ik dat de warme en koude gerechten bij elkaar in 1 tas zaten. Daardoor had de sashimi behoorlijk ingeleverd op kwaliteit.

Anita den Hollander
23 december 2022

Jammer dat de gember en wasabi niet waren bijgevoegd.

E van der Wal
21 december 2022

Lekkere sushi, ook genoeg qua hoeveelheid, aardige prijs

1985
19 december 2022

Sushi was lekker

Carmen
19 december 2022

Eten kwam pas na 1,5 uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nikki
18 december 2022

Duurde meer dan 2 uur, warme gerechten waren koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L Wennekes
18 december 2022

Het was 50 minuten later dan aangegeven dat is echt te lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

.
18 december 2022

Bestelling was een half uur te laat.

.
17 december 2022
Chal bous
16 december 2022

Bestelling kwam 1 uur en een kwartier later dan de afgesproken tijd, niet fijn als je kind moet eten.. telefonisch nauwelijks bereikbaar. Weet niet wat de reden is geweest maar ik ga de fooi iig niet meer vantevoren betalen 🤪

Jan Muller
15 december 2022

Erg lekker !!

Ytam
11 december 2022

Super lekker en snel geleverd! echt een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Enneke
10 december 2022

Was lekker, alleen jammer dat er voor de verjaardag van kind niks gedaan werd 😞 Zelfs geen ballonnetje of zo…

Johan
10 december 2022

Heerlijk eten, vriendelijke bediening.

Kevin
10 december 2022

De sushi werd meer dan een uur te laat bezorgd! Het bedrijf is totaal onbereikbaar, alleen een 06 nummer maar daar werd niet opgenomen.

Eva
9 december 2022
Anja
9 december 2022

Zeer goed een aanrader

Jolise van Schaijk
5 december 2022

Heerlijk gegeten!

Mai van den Akker
5 december 2022

Het was super lekker en voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Mai! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Bas de Graaf
4 december 2022

Erg lekker en precies volgens afspraak op tijd bezorgd. Jammer dat de chili sausjes vergeten waren bij de loempias

Familie Strijbos
3 december 2022

Heerlijke verse sushi, !

Riek Verhofstadt
3 december 2022

Geweldig, alles was heerlijk

Laura
30 november 2022

De bestelling kwam bijna uur later. Ze heeft netjes excuses gemaakt. Laat even weten dat het later word.

Elle
29 november 2022

Erg goeie service!

Pieter
27 november 2022

Heel lekkere verse sushi. Voor herhaling vatbaar.

Reactie van Sushi 8

Goed om te lezen Pieter! Tot snel weer bij Sushi-Eight

I. Borninkhof
26 november 2022

Bezoerging was 1/2 uur te vroeg, niet zo erg, eten was top!

Spijkers
26 november 2022

Het was heerlijk! Heel gevarieerd en de warme gerechten werden pas gemaakt toen ik het kwam ophalen zodat het ook echt warm was.

Tilburg
26 november 2022

Heerlijke sushi

Marechal
25 november 2022

Stipt op tijd! Sushi is niet normaal lekker vers en ik ben een ervaringsdeskundige;)

Mike
23 november 2022
Frank
23 november 2022

Super lekker!!

Anita den Hollander
23 november 2022
Liesbeth
21 november 2022

Vooraf bellen wanneer de bestelling iets later is (half uurtje). Dat vind ik een compliment waard!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Bedankt Liesbeth! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Winfried
21 november 2022

Eten was heerlijk. Jammer, dat er slechts 1 potje Soja saus voor 60 stukjes sushi. Als bezorging was gekozen: zo snel mogelijk. Eerste andere optie was 19:15-19:30, en uiteindelijk was bezorging rond 19:45!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
20 november 2022
Geertje
19 november 2022

Keurig op tijd, heerlijke sushi 🍱 lekker gegeten 🥢 🍣 voor herhaling vatbaar

Marlin Habraken
19 november 2022

De sushi met krab er in smaakte niet helemaal goed. Ik weet niet wat het was maar smaakte niet zo lekker als anders. Of het niet vers was of iets??

Carla Loerakker
18 november 2022

De shusi zag er goed en verzorgd uit en was heerlijk van smaak.

Lenny
15 november 2022

Kwaliteit was goed, wel wat aan de grote kant en sashimi was nogal dik gesneden.

Diana
14 november 2022

Heel goed 👍😉

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gitta
11 november 2022

Super lekker sushi en bijgerechten, snelle bezorging. Waren alleen de sausjes van de warme gerechten er vergeten bij te doen.

Maike
10 november 2022
Heidi Raaijmakers
6 november 2022

Ik heb een bon van €25 met geen datum erop. Deze namen jullie niet meer aan i.v.m. te oud. Er staat geen datum op dus vind het raar dat deze niet in ontvangst werd genomen. Hopelijk kan ik deze bon de volgende keer inleveren. Hoor graag van jullie. Bedankt.

Frank
6 november 2022

Weer heerlijk Sushi gegeten. De Surf en Turf box vinden wij een aanrader

Arnold
6 november 2022

Bezorger was keurig op tijd en de Sushi was heerlijk.

Groeneveld
5 november 2022

Heerlijke sushi box! Voor de 1e x hier besteld. Dat gaan we vaker doen! Vers, divers en bezorging op tijd! Top

Michael
5 november 2022

Duurde 2 uur voor het geleverd te lang wachten

Danique
1 november 2022
Sofie
31 oktober 2022

Erg lekker gegeten! De bezorging was wel te vroeg, maar dat was geen probleem!

Carolien Hulsbergen
31 oktober 2022

Surf & Turf: perfect!

Hermes
30 oktober 2022
Ano
30 oktober 2022
Maria
30 oktober 2022

Zag er super verzorgd uit. Ik ben geen sushi fan, maar bezoek heeft gesmuld.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Maria! Team Sushi-Eight

Jan
29 oktober 2022

Erg lekker !

Lydia
29 oktober 2022

Overheerlijke sushi!!!!!!

Chantal
28 oktober 2022

Als is vers gemaakt echt een aanrader

Imke
25 oktober 2022

Heerlijk eten! Niks om op aan te merken

Lis
24 oktober 2022

De sushi was weer heerlijk. De bezorging was ook optijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
23 oktober 2022
J. Egmond
22 oktober 2022

Bezorging was erg vroeg maar bij sushi geen probleem (als je tenminste al thuis bent. Unagi dragonbroll en carpaccio rol verrukkelijk, tuna truffle roll echter taai.

Dorien
22 oktober 2022
Anita den Hollander
22 oktober 2022

De bowl was prima. Maar bij de loempia's zat niet de bestelde chilisaus.

Britt van Rooij
19 oktober 2022
Peggy
18 oktober 2022
Frans
17 oktober 2022

Afhaaltijd klopt alleen niets van . Ruim 45 min moeten wachten

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Frans! Jammer dat je bestelling te laat was, onze excuses daarvoor. Om de versheid en de kwaliteit van onze sushi te kunnen garanderen, kan het weleens uitlopen. Hoop op je begrip hiervoor. Team Sushi Eight

kk
17 oktober 2022

40 min moeten wachten op mijn bestelling. Ze moesten nog beginnen met maken op het moment van ophalen. Geen waarschuwing oid dat het uit gaat lopen

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Jammer dat je bestelling te laat was, onze excuses hiervoor. Om de versheid en de kwaliteit van onze sushi te kunnen garanderen, kan het weleens gebeuren dat het wat uitloopt. Team Sushi Eight

A.M. den Hollander
17 oktober 2022

Mijn allereerste bestelling bij Sushi 8! Dat ga ik zeker vaker doen. De bestelling was compleet met alle sausjes en bijgerechten én zag er verzorgd uit. De sushi en de gefrituurde gerechtjes waren heerlijk. Tip voor een volgende keer: de gefrituurde gerechtjes even laten uitlekken op iets als keukenpapier.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Hollander! Team Sushi Eight

B.
16 oktober 2022

Eten was goed, maar bezorging duurde veel te lang. Ruim een half uur na afgesproken tijd wordt het gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Onze excuses dat je bestelling te laat was. Om de versheid en de kwaliteit van onze sushi te kunnen garanderen, kan het weleens gebeuren dat de bezorging uitloopt. Hoop op je begrip hiervoor. Team Sushi Eight

Coen
16 oktober 2022

Was lekker, snel klaar, prima

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Coen! Team Sushi Eight

Elske
16 oktober 2022

Zag er verzorgd en netjes uit, erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Elske! Team Sushi Eight

Evelien
15 oktober 2022

Afhaaltijd was bijna een uur later dan online geboekt. 50 min in de winkel gewacht. Dan graag direct bij binnenkomst melden dat het een uur later wordt.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Evelien! Jammer dat je bestelling te laat werd bereid, onze excuses hiervoor. Om de versheid en de kwaliteit van onze sushi te kunnen garanderen, kan het weleens gebeuren dat het wat uitloopt. Team Sushi Eight

Dennis
15 oktober 2022

Sushi was lekker, alleen jammer als je er een opmerking bij schrijft dat er geen rekening mee word gehouden

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Dennis! Jammer dat we de opmerking gemist hebben, onze excuses hiervoor. We gaan volgende keer beter opletten. Team Sushi Eight

Deveney
15 oktober 2022

Wel oke maar niet super lekker en stond volgens mij niet dst er wasabi mayo op zou zitten 🤮 dus dat was niet lekker De maki was wel lekker De kip leek roodzig in mijn hand roll

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Deveney! Jammer dat onze sushi niet naar wens is geweest, onze excuses hiervoor. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen. Alvast bedankt. Team Sushi Eight

M vd W
14 oktober 2022

Het smaakte prima, maar de bezorging was laat. 45 minuten nadat het eigenlijk bezorgd moest worden hebben we gebeld. Het moest nog gemaakt worden 😳

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Jammer dat de sushi te laat werd bezorgd, onze excuses hiervoor. Om de versheid en de kwaliteit van onze sushi te kunnen garanderen, kan het weleens gebeuren dat het wat uitloopt. Team Sushi Eight

Sjef verbakel
14 oktober 2022

Zeer slecht ze dachten dat wij wel 2.5 uur gingen wachten nee er zijn ook mensen die moeten gaan werken om 20:30

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Sjef! Jammer dat je bestelling te laat werd bereid, onze excuses hiervoor. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen. Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Tony
14 oktober 2022

Half 5 besteld. Vijf over zes bezorgen prima druk. Maar niet om kwart over zeven als je om half 5 hebt besteld

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Tony! Onze excuses dat de bezorging te laat was. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen. Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Inky
14 oktober 2022

Veel plakkerige rijst, wel goed op smaak, groenten zou meer mogen zijn (die heb ik thuis zelf toegevoegd). Extra's: tonijn en wakame. Dit laatste zat er niet bij, in plaats daarvan kreeg ik avocado. Hierover meteen gebeld, wordt volgende keer opgelost. Over volledige inhoud zelf ook nog wat pittige kruiden toegevoegd om wat meer umami te krijgen.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Inky! Jammer dat er iets misgegaan is met je bestelling, nogmaals onze excuses hiervoor. We gaan uiteraard volgende keer beter hierop letten. Team Sushi Eight

Botman
14 oktober 2022

Erg lekker en netjes verpakt.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Botman! Team Sushi Eight

Marco
13 oktober 2022

Bestelling was keurig op tijd en sushi prima van kwaliteit maar het geleverde was niet zoals besteld.. extra gember besteld maar er zat extra wasabi in de tas.. jammer..

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Marco! Jammer dat er een bakje extra gember ontbrak, onze excuses hiervoor. We gaan uiteraard volgende keer hierop letten. Team Sushi Eight

van der steen
11 oktober 2022

heerlijk!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Van der Steen! Team Sushi Eight

Petrie
10 oktober 2022